از وي ياد گرفتيم که « ديليم ديل آچماز سا، کيم بيلر کيمم؟». بر اين باوريم که هيچ دادگاه عادل و صالحي نبايد و نمي تواند انسان آزاديخواه و فداکاري را به دستاويز فعاليتهاي بشردوستانه اش محکوم نمايد، فلذا ما دانشجويان تورک ضمن اظهار نگراني عميق خود نسبت به وضعيت نامعلوم استاد دانشگاه شهيد رجايي ، آقاي عبداله عباسي جوان ، خواستار آزادي هرچه سريعتر و بدون قيدوشرط اين فعال فرهنگي و حقوق بشر و برخورد قانوني با عوامل و افرادي هستيم که نه بر اساس قانون بلکه با اعمال سليقه هاي شخصي خويش باعث رنجش ايشان و خانواده محترمشان و اذهان عمومي ملت آذربايجان شده اند. در خاتمه از تمام سازمانها و نهادهاي بين المللي حقوق بشر تقاضاي ياري رساني براي رهايي استادمان را داريم.
بيانيه دانشجويان تورک دانشگاه شهيد رجايي در خصوص بازداشت و وضعیت نامعلوم مهندس عبداله عباسی جوان
از وي ياد گرفتيم که « ديليم ديل آچماز سا، کيم بيلر کيمم؟». بر اين باوريم که هيچ دادگاه عادل و صالحي نبايد و نمي تواند انسان آزاديخواه و فداکاري را به دستاويز فعاليتهاي بشردوستانه اش محکوم نمايد، فلذا ما دانشجويان تورک ضمن اظهار نگراني عميق خود نسبت به وضعيت نامعلوم استاد دانشگاه شهيد رجايي ، آقاي عبداله عباسي جوان ، خواستار آزادي هرچه سريعتر و بدون قيدوشرط اين فعال فرهنگي و حقوق بشر و برخورد قانوني با عوامل و افرادي هستيم که نه بر اساس قانون بلکه با اعمال سليقه هاي شخصي خويش باعث رنجش ايشان و خانواده محترمشان و اذهان عمومي ملت آذربايجان شده اند. در خاتمه از تمام سازمانها و نهادهاي بين المللي حقوق بشر تقاضاي ياري رساني براي رهايي استادمان را داريم.